onsdag 20 oktober 2021

Nigeria bedrägerier och nätet

 


Är så less på nigeriabedrägerierna!

Kolla t.ex. på det här!

Bedragarna har 0 koll! Han på bilden är ju berömd

och heter Paul Hollywood irl. Jag fick vänförfrågan 😂

Sen skriver bedragarna vid bilderna som är offentliga på FB.

Där kan det stå typ: Du skriver så fint och du har så fin 

personlighet! Jag kan inte skicka vän förfrågan så kan du göra

det ist?

Det är så synd om dom som går på allt det där.

Jag såg idag på Dr. Phil, där var en gammal man som trodde

att han hade hittat en riktig fin tjej. Han hade gett henne

150.000 dollar! Så hemskt och så synd om dom som

blir lurade.



Här är några stjärnor till som vill bli vän 😁

Bilderna stulna såklart av folk!

Jag lägger aldrig bilder på mig i FB profilen.

På instagram kommer det också många skumma 

vänförfrågningar.



Jag kör med dom här bilderna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar