söndag 28 november 2021

Adventsstjärna

 

Jag måste berätta om sista incidenten.

Maken skulle till Rusta och köpa en adventsstjärna.

Jag hade visat vilken jag ville ha och sa priset till

honom. Klappat och klart! Han stack iväg en

morgon innan jag hade vaknat 😁

När jag steg upp så sa han: har du inte sett vad du har fått 😏

Omg.. trodde jag skulle få dåndimpen 😂



En "snake star"!!!😱

Eyyy så hemskt! Har testat att måla en nu så får jag se

hur den blir. Ksk coolt att ha en "snake star" haha.

Inte första gången han har gjort en tavla. Så vi är ganska

vana nu och väntar med spänning varje gång han ska utföra nåt.

Vi hade en gran förut som man fick plocka grenarna fast i stammen.

Jag kom hem och såg en EN! Han hade plockat grenarna

åt fel håll!  😂

Men nu har vi en som man bara viker ut grenarna, så inget kan 

gå fel nu. Ja vi har plastgran pga att sonen inte tålde en

vanlig gran när han var liten och när han bodde hemma.

Samma med hyacinter, dom tål han inte heller och jag tkr

att dom luktar begravning.





Trevlig första advent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar