torsdag 11 november 2021

Hälsan

 


Idag var jag till laboratoriet för att ta blodprov pga levaxinet.

(för sköldkörteln)

Jag gick dit tidigt igår också, men då fanns ingen personal

på labbet. En sjuk och den andra skulle göra nåt annat.

Lite irriterande, men sånt händer och jag har tid.

Så idag fanns ingen vid receptionen (patienter), hmm  😏. Anade

ugglor i mossen 😄. Visst där satt ju allihopa framför labbet!

Tog tid men gick bra iaf.

Ont i magen idag, troligen av kosttillskottet mot hår hud och naglar.

Jag tror inte egentligen på sånt och jag äter allsidigt. Men jag har

tappat mke hår och det har blivit så tunt. Värt att testa.

Idag tog jag mig i kragen för att skriva till fysioterapeuten för 

att få tid för tipps och råd mot min ischias. Har så ont så jag

knappt kan gå. Fick ju Napromex mot de förut och det hjälpte.

Men jag kan ju inte gå på det hela livet (ont i magen av dom också).

Jag har varit bortskämd att få vara frisk hela livet. Men karossen

håller väl på att rosta pga åldern 😃.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar