måndag 4 juli 2022

Vården

 


Jag har berömt och gett eloge till "min" vårdcentral.

Men... nu är mitt tålamod slut med dom!

Har fått återbud 4 ggr! Usch inte klokt!

Orsaken är trasig bil, sjukdom och bla bla bla...

Fick bara meddelanden på mobilen att jag skulle

beställa ny tid. NÄ du de gör jag inte!

Skulle lämna UVI prov att det är ok, men det verkar

svårt. Vrf så komplicerat? Kan det vara så svårt

om ngn läkare kollar på resultatet och sen mejlar det?

Tydligen.😏

Sen har jag kämpat med kolestrolmedicinen också.

Har bytt ut den första och samma med den andra för jag

fick så mke biverkningar. Sist så sa läkaren: nu har du ju

gått igenom dom alla!! 😠

Det har jag ju inte alls! För jag vet att det finns massor

med andra mediciner för det.

Nu verkar det funka tillsvidare med den 3:dje medicinen.

jaja alltid skall det vara nåt hohojaja...

Ha det bra alla bakom skärmen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar